30 Haziran 2008 Pazartesi

Tatil başladı.
Herhangi bir nedenle şehirlerarası yolda seyrediyorsak,sarı tabelaları gördükçe zıplar uğrayıp görmek isterim.Gittiğim şehirlerde özellikle istanbulda zaman bulusam müzelere gitmekten çok hoşlanırım.Ama müzelerin ücretli oluşuna da çok bozuluum.Zaten milletçe kendi değerlerimizi hor görmek;(ağır olduysa değiştirelim )ya da görmezden gelmek eğilimindeyiz....bir de paralı hemde pahalıysa müzelere uğrayamıyoruz.
Ama size bir müjde.... bu müjde özellikle beni izleyip yorum yazmaya üşenen kuzenim Şermin'e de
şöyle ki Kültür Bakanlığı nihayet bunun farkına varmış ve yılda bir kez ödenecek makul bir miktarla alınacak bir kartı cüzdana yerleştirip istediğimiz müzeleri tabi ki Kültür Bakanlığı bünyesindekileri ücretsiz gezeceğiz..Ülke genelinde bu kapsamda yararlanabileceğimiz Kültür Bakanlığına bağlı 300 kadar müze ve ören yeri varmış.
Bu güzel haberi ben sevgili Bilun dan öğrendim,sitesi parkeoloji de yazmış Müze kartını nerden temin edebileceğinizin ayrıntılarını oradan okursunuz.
Ben doğrusu kendi adıma çok sevindim,ülke kültürü adına da

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Nalan ablacım, bu güzel haberi sen de paylaştığın için çok teşekkür ederim. Öpüyorum çok.