6 Şubat 2009 Cuma

mim yahut sobe

3prenses beni mimlemiş.
Mim konusu ürün tanıtımı.
Arkadaşlar genellikle temizlik ve ev bakım ürünlerinden sözetmişler.İyi tüyolar almış olduk.
Ben de evişlerinin ,meraklarımın berbat ettiği el ve ayaklarımın kremlerini yazayım dedim.
Türkiyede satılmaya başlar başlamaz hemen denedim ve alternatif aramaktan vazgeçtiğim el kremim Neutrogena

Sonra ayak kreminden de memnun kalıp kullanıyordum ki KERASAL adlı ürün; bu bir tıbbi ilaç eczaneden alınıyor. O kadar çok memnun kaldım ki tavsiye eden doktoruma da üretene de dua ediyorum.

Bakımıyla en çok uğraştığım halde çarşaflarımı bile epriten topuklarım 2 yıldır çok rahat.
Benden bu kadar.
Acaba kimi mimleseeeem

buldum moonsun ile mavianne bakalım bir ABD den öbürü Türkiyeden neleri tavsiye edecek
Bir de İzmirden olsun deyip şimdi de güldemi ekliyorum :)

2 yorum:

Adsız dedi ki...

sevgili nalan öğretmenim bende yeni bir el kremi buldum ki sizinkide dahil hepsini aştı:) şiddetle tavsiye ediyorum,hazır şuan promosyonu var,1 alana 1 bedava:) the body shop tan kenevir el kremi,hatta ayak kreminide çok tavisye ettiler ama onu henüz denemedim,sevgiler:)

AskinAy dedi ki...

benimde ellerim pek hassastir kullanmadigim krem kalmadi sanirim ama bunu hic kullanmadim birde bunu deneyim:)suan kullandigim nivea sos ve vaseline onlarda fena degil diycem ama birde sürmeyi unutmasak bazen daha iyi olacak tabiki:)sevgiler.....