28 Temmuz 2009 Salı

PIKNIK


Los Angelese geldigimin 3.hafta sonu kizim hastanede yatarken birkac gun Ertugrula bakan hanimin cagrisiyla bize cok yakin bir parkta duzenlenmis olan piknige katildik.


L.A da yasayan bir grup Turk ile tanistik .Bu resimdeki benim gibi kizini ziyarete gelen emekli ogretmen Servet Hanim ve bir cok Turk aile vardi.


Ertugrul kocaman yesil alanda rahatca dolasti.


Kendisi cok buyumus gibi baby,baby diyerek bebekleri sevdi.
Kendisini annesi hastanedeyken taniyan bircok teyze onunla ilgilenip sevdiler cok mutlu oldu.

Esas mutlu olan bendim.Birkac hafta bile olsa ozledigim turkce konusmalarla ,sohbetlerle ilimin ve kulagimin pasi silindi.




Kizim da evden cikmamaya alistigindan olsa gerek ;gitmemek icin epeyce direndi ama sonradan iyi ki geldim dedi.

Orada bir de hemsehrime rastladim.Yillarca yurtici tayinlerde herkes hemsehrime gidiyorum derken pek ozenirdim.Bizim hemsehriler memleketlerinden pek memnun olsalar gerek benden baska terkeden yoktu ki hic hemsehrime rastlamamistim.Talihe bak Los Angeleste bir hemsehri buldum .

iste iki Geredeli ve iki ogretmen .
Serap kizim diyorum cunku annesinden 3yas buyugum;burada esiyle beraber ogretmenlik yapiyor.
Ogun tanistigimiz bir cok kisi ile telefon alip verdik ama henuz kimse bizi aramadi:)))

4 yorum:

Gülden YAPAR dedi ki...

canım nalan,son yazılarının hepsini yutarcasına okudum.kızının yurumesine,herseyin yolunda olmasına cok sevindim.kendimi yanında hissettim,seni seviyorum guzel arkadasim:)

SEMYIL dedi ki...

canım nalanım, bu piknik size ilaç gibi gelmiş anlaşılan:)) sevindim
sizin adınıza

Ada Deniz dedi ki...

ne güzel kızınız çok iyi görünüyor maşallah. sizin de yüzünüz gülüyor. sevgiler

funda dedi ki...

sizleri böyle neşeli görmek beni çok mutlu etti.hepinizi öpüyorum