22 Mart 2010 Pazartesi

İtiraf etmeliyim ki gazetemin pazar ekinde blog olgusundan sözedildiğini öğrendiğim anda duyduğum blogculuğa başlamak arzusu duydum.Amacım icra etmeye çalıştığım KAAT'I SANATInın adını haddim olmayarak duyurmaya çalışmak için bu olguyu kullanmaktı.
Zira para ödeyerek hazırlattığım sayfamı bu amçla kullanmayı beceremediğim için amacımı gerçekleştiremeden sayfamdan vazgeçmiştim.
Bu yüzden önce blogcuda blog yazmayı resimlemeyi ve yönetmeyi öğrenip sıra Kaatıya gelsin derken blog dünyasının güzelliklerini farketmiş payıma düşenden fazlasını hakettiğimden çoğunu elde etmiştim.
Bunların içinde ilk sırayı DOSTLUK aldı.
Sanal başlayıp gerçekleşen bir sürü dostum oldu.
Bir çok kızım,oğlum,arkadaşım ,kardeşim ....
Sevgili Haykırış Ağabey de bunlardan biri.
Blog dünyasından beğendiği izlediği bloglara verdiği değeri kişisel birer ödülle taçlandırarak beni ve birçok arkadaşımızı onurlandırmış.
Kendisine buradan teşekkürlerim ve saygilarımı yollayıp bu ödüle layık olmaya çalışacağımı samimiyetle ifade etmek istiyorum.
Allah sana uzun ve sağlıklı ömür versin ağabey;sen de bize hergün yaz.Okuyalım,tecrübeli olgun kişiliğinin yönlendirmelerinden ziyadesiyle yararlanalım inşaallah

6 yorum:

haykırış dedi ki...

Sayın Nalan öğretmenim,
Onore ediyorsunuz çok teşekkür ediyorum zira benim pek bir şey yaptığım yok ki gizli kalmış değerlerimizin ve hatta üzeri örtülmek istenen değerlerimizin yaşatılmasını amaçlayan dostlarımı bir anıyla hatırlayıp anımsamalarını sağlamaktı.
İyi ki varsınız efendim.
Sonsuz saygılarımla

Gülden YAPAR dedi ki...

bütün güzelliklere layık arkadaşım:)öpüyorum yanaklarından.

fiamma dedi ki...

canım ben blogtan pek anlamam derken bak gördün mü cok guzel bir ödül almışsın bile:) hayırlı olsun ve devamı gelsin insallah:)

nalan dedi ki...

Tekrar teşekkür ederim Ağabey.
tarafınızdan beğenilmek benim için çok onur verici.

nalan dedi ki...

esinselim,sağol canım

nalan dedi ki...

fiammacığım,ben beş blog sahibi olarak birazcık anlıyorum sayılır a canım,ama çok fazla kurcalamayı sevmem :)