21 Mart 2010 Pazar

Öksürüğü kesmek için

Yine birşeyler yapmaktan yazamadığımdan daha doğrusu kameranın pil şarjı aleti ve ara kablosunu bulamadığımdan resimleyip yüklemeyi başaramadığımdan yine bir sağlık maili paylaşacağım.
Gönderenlere teşekkürlerimle,uygulayanlara sonuç bildirme ricasıyla...

internetten geldiğini,uygulayana karşı sorumluluk taşıyamayacağımı hatırlatırım

ÖKSÜRÜK İÇİN

vicks yerine,china oil da olabilir :-)

Bir eczacidan gelen bu maili sizinle paylasmak istedim.

Ayak tabanlarimizin yagi emen ozel bir yapisi vardir. Bu nedenle eger tabaniniza ornegin sarmisak surerseniz yaklasik 20 dakika sonra tadini agzinizda alirsiniz. Bunu bulan bilim adamlari nedenini bilmiyor henuz ama bu etki bize bir tedavi olarak geri donuyor.

Ozellikle cocuklarda (ve tabi buyuklerde) gece uyutmayan siddetli oksuruk durumunda ayak tabaniniza guzelce Vicks merhem surun ve kalin bir corap giyin. Bes dakika icinde oksurugun kendiliginden gectigini goreceksiniz. Her zaman %100 calisir ve cocuklara agir oksuruk ilaclari vermekten daha etkilidir.

Denemesi bedava..

3 yorum:

haykırış dedi ki...

Sayın Nalân öğretmenim,
Gazetede okumuştum bu haberi kardeşime söyledim.. Kardeşim geceleri uyku uyuyamıyordu sürekli öksürük öksürük hal bırakmıyordu.
Her öksürüğünde sanki o ciğerler parçalanacakmış gibi oluyordu.
Söylediğimde ilk önce inanmadı hoş bende bilmiyordum ama denemekte yarar var dedim üstüme güldü topukla öksürüğün ne alakası var diyerek sonuçta kullandı ve bir haftadır öksürüğünün olmadığını ve uyuyamadığı gecelerin tadını yeni yeni almaya başladığını söyleyince bende mutlu oldum kısaca çok yararlı bir uygulama zira kardeşim denedi..
Güzel ve yararlı bir paylaşım elinize sağlık.
Mutlu Pazarlar diliyorum.
Sevgi ve saygılarımla

Banuca dedi ki...

Bun ben de paylaşmıştım, ama henüz denememiştim, deneyen olduğunu görünce çok sevindim. İlk öksürük nöbetimde kesin uygulayacağım...

sesiber dedi ki...

Demek onun için gazı olan bebeklerin ayak tabanına da acı elma yağı sürülüyor.
Bilmediğimiz neler var kimbilir? İnsan vücudu harikalarla, sırlarla dolu...