2 Eylül 2011 Cuma

Ertuğrulun Türk Bayrağı

Kızım ,Ertuğrul ve Elgiz bu yaz ,tatili bizde geçirdiler.
Gelir gelmez alanını belirleyen Ertuğrul salonu işgal etti.
Televizyonda çocuk kanalları,sehpada yiyecekleri,süt bardağı,her yerde oyuncaklar ,
Koltuğa ayaklar yukarda baş aşağıya yakın yayılmış vaziyette veya tv izledi.Bazen oyuncaklarıyla bazen de oyuncak olduğuna karar verdiği objelere el koyup oynadı.

Karargahının kapısı kapalı .
İçerden sesi geliyor annesi bu ne diye? soruyor.
Bayrak diyor Türk bayrağı

Topladığı anahtarları dizmiş .
Gerçekten de anahtarın kilidi açan kısmı bayrağa benziyor.
Yanındaki beyaz çubuk da şatoymuş:))

10 yorum:

okuyan dedi ki...

çocukların çok farklı bir zekaları var... gördüklerini anlamlandırmalarına bayılıyorum... maşallah...

Nedret dedi ki...

Canım yaa... Akıllı bıdık. Büyüdükçe yakışıklılığı artıyor keratanın:))

AslıASLI dedi ki...

Ertugrul varya :) çok akıllı hocam çok. O anahtarların bayraga benzedigini nasıl ayırdetmişki? süper valla :)

Banuca dedi ki...

Ne mutlu sana Nalanım...
Çocukların bu yaştaki oyunları, oyuncak niyetine kullandıkları, tv seyrediş pozisyonları bana hiç yabancı gelmedi doğrusu:) Eksik olan sizin salonun ortasında portatif merdiven göremedim :))

nalan dedi ki...

Banucuğum,merdiven kareye girmemiş.Heryere beraber gidiyordu Ertuğrulla ama:))
Bu akşam kafasını çarpmış ,skype da kedi gibiydi sesi çıkmıyordu:))


Aslıcığım,ilginç benzetmeleri var bir de gözlem ve kayıt müthiş.Babasına çekmiş.

Nedretciğim zayıfladı ve uzadı.5-6 yaşında gibi gösteriyor.Ama benim favorim 1,5 yaşındaki hali.Süperdi, çirkinleşiyor bence:)
Okuyanım,haklısın.Ben en çok bayrak, Türk Bayrağı demesini sevdim.

Dolunay -Alanayarts dedi ki...

çocuklardaki bu bakış açısı yaratıcılık ,doğallık ve kendine özgü olma hallerine bayılıyorum.büyüdükçe uzaklaşıyoruz bazılarından.çok sevimli maşallah...ve ne mutlu size...

nalan dedi ki...

Alanay,bu bayrak sevgisi bizim genlerimizde var diyorum ben.Dünyanın en albenili bayrağı da bizimkisi değil mi?

SEMYIL dedi ki...

Maşallah Nalanım, algılama müthiş.
çocuk hayal dünyası ne kadar geniş değil mi? Ama senin torunda daha da genişşş:))) Akıllı oğluma tekrar MAŞALLAH.
benimde dikkatimi çeken o oldu
bayrak ama" Türk Bayrağı".....

nalan dedi ki...

semyılım,şükür ki bayrak sevgisi var,Atatürkü çok önceden ayırabiliyordu.Hatta onunla ilgili bir olay da vardı .Şimdi hatırlayamadım annesi hatırlatırsa yazarım.
Milletini,bayrağını,Atasını bilen Türk Çocuğuna şimdi eskiden olduğundan daha fazla ihtiyacı var bu vatanın diye düşünüyorum.

nalan dedi ki...

semyılım,şükür ki bayrak sevgisi var,Atatürkü çok önceden ayırabiliyordu.Hatta onunla ilgili bir olay da vardı .Şimdi hatırlayamadım annesi hatırlatırsa yazarım.
Milletini,bayrağını,Atasını bilen Türk Çocuğuna şimdi eskiden olduğundan daha fazla ihtiyacı var bu vatanın diye düşünüyorum.