29 Nisan 2012 Pazar

Çok cici bir blog buldum.



Burdanın yarışmasında ilk ona giren Lili Bebek ile yazışırken Zeynepin  blogu ile tanıştım. Çok güzel çalışmaları vardı. Hemen  onu takibe aldım ve dolaşmaya devam ettim.
Bu derceye giren tasarımın arkadan görünümü 
Tümünü görmek için yazımın altındaki linke bakacaksınız:))

Kırkyamalı klozet takımı
Sanırım bu bir çocuk çantası idi
Eşarp kartelasından yaptığı fular
Baktım ki pazarlarda satılan kumaş kartelalarını bile değerlendiriyormuş, onlardan, cinsine göre yorgan bile yapmış;  çok hoşuma gitti .
Bu da bizdenmiş dedim ve ilk  kez blog sahibinin kendisinden izin almadan sizle paylaşmak istedim.
Yarın sizlerden gelecek yorumları da okuduğunda ona sürpriz olsun istedim. Umarım gider bakar,  beğenilerinizi iletirsiniz:)

3 yorum:

MAVİANNE dedi ki...

ne kadar güzel gidip bakacağım

nalan dedi ki...

sağol bi tanem,beğeneceksin. Bu gün Zeyneple telefonda da konuştum. Çok tatlı bir genç kız.

Hem çok becerikli hem de yardımsever. Bu hafta sonu da Ankaraya geliyor.İnşaallah tanışacağız.

bebek dedi ki...

:) nekadar mutlu oldum bilemezsiniz çok tatlısınız inanın ne diyeceğimi bile bilemiyorum çok ama çok teşekkür ediyorum...
ayrıca sizin sıcak kanlılıgınız ve tatlılıgınız. umarım tanısır ve paylaşımlarımızı arttırırız..

bu arada telayı aldım :) yarında tatil şimdiden yarının planını yapmam lazım dikiş konusunda.

hoş ve şen kalın tekrar teşekkür ederim hiç bukadar mutlu olmamıstım...
sevgiler