2 Nisan 2012 Pazartesi

Nisan 2

görsel faceden
Aldırma gönül aldırma şarkısı,üzerinde ölü toprağı olan,bunlar bağırıyorsa yapılan iş doğrudur deyu düşünmeden uykuları kaçmadan yatabilen,iş işten geçtiğini bile anlamaktan aciz alkışa devam edenlere gelsin ama sadece ALDIRMA Bölümlerini veriyorum.
Geri kalanlara,kafa yoranlara,çaresizliğinden uykusu kaçanlara yani benlere,bizlere de bakıp bakıp hayale dalmak,güzel günler gelmesi için duaya durmak,züğürt tesellileriyle kafayı bulmak için yukardaki meyve tabağını yolladım.
Elimden gelen budur:(

5 yorum:

fiamma dedi ki...

Ben yorgunum Nalanım, katagorize edilmemişim Aldırma Gönül'ü mü alayım yoksa tabağı mı bilemedim üstelik öyle güzel süslenmiş ki bu tabak, bana ne ben de yiyeceğim, hepsi de sevdiğim mevyalar üstelik:)

nalan dedi ki...

Afiyet olsun fiammam,bulsam ben de yiyeceğim,yorgunluksa mutfağa gidemeyecek kadar gönül yorgun.Hava bozuk.Sokağı özledim,para yok,iş çok,efor yok daha yaziyim mi?Yazamiiciğim:)

Gulsen dedi ki...

üçte biri bana gelsin Nalancığım : )

~♡ηυяѕαℓкιмι™ dedi ki...

Süper görünüyor. Böyle yaratıcı düşüncelere bayılıyorum.

fiamma dedi ki...

Canım benim, benim de yorgunluktan kastettiğim gönül yorgunluğu diğeri yatıp dinlenince geçiyor zaten:) Bahardandır diyeceğim ama ondan da değil mazeret bulmak bile yersiz çoğu zaman.