16 Mayıs 2012 Çarşamba

Bir buket börek ister misiniz?



Anneler günü geçti ama zaten annelere de sevilen herkese de sevgileri iletmek için bir gün değil hergün uygun değil mi?


İşte sevdiklerimize vermek için bir buket gül.
Hem de yenebilir,el emeği de üstelik. 

  yapımına kısaca göz atalım mı?
                                             Yuvarlak kalıpla  iki boy kesilen hamurların büyük olanına iç konur dürülüp bükülerek  gülün dibi oluşturulur,
                                goncanın etrafı küçük dairelerle sarılmaya başlanıp gül formu geliştirilir.

Derkeeeen güller  yapılmış bile;bundan sonrası,hamurun reçetesi,pişirilmesi,kotarılması ise sahibinden öğrenilmeli ve bloga gidilmeli değil mi?
Denerseniz ve beğenirseniz bir küçük buket de ben isterim haberiniz olsun:)

9 yorum:

okuyan dedi ki...

Yemeye kıyamam ki:))
Çok güzelmiş.
Paylaştığınız için teşekkür ederim.
Sevgilerimle.

nalan dedi ki...

okuyanım,hayranım hızına:)
Ben yerim valla hem de çıtır çıtır.

Gulsen dedi ki...

vaaayy müthişmişş :))) vıınnnnnn

MAVİANNE dedi ki...

BAYILDIMMM SÜPER
HEMEN DENİYECEĞİM :))

nalan dedi ki...

gülsen,vınladığın yeri beğendin mi?
yap da yiyelimmm

nalan dedi ki...

maviannem dün sizin oralardan geçerken seni ne kadar özlediğimi farkettim:())
börek buketiyle gelir misin,beni mi çağırırsın bilemem?
:)))

Gulsen dedi ki...

linke bir dalış yaptım çıkamadım. ay ne uğramışlar öylee !! hayatta yapamam vallahi, ben mutfakta işi en kısa tutanlardanım hocam :)

okuyan dedi ki...

Öyle güzel paylaşımlarınız var ki, görünce kaçırmak istemiyorum:)))
Sevgiler.

Unknown dedi ki...

Merhaba blognuzu beğendim hemen izlemeye aldım.Güller çok güzel olmuş pratkte ellerinize sağlık.Bende sizi blogmabekliyorum umarım bize katılırsınız sevgiler:))