22 Mayıs 2008 Perşembe

BLOG ARKADAŞIMLA BULUŞTUK


Hayatımda sıksık başıma gelmiştir,yeni biriyle tanıştığımda onunla iyi dost olacağımı hissederim.Çoğunlukla da yanılmam.O kişi dost defterime kaydolur ve silinmez.
Blogculuğa başladığımda da böyle oldu.Bir çok dost kazandım.
Çoğu sanal alemde devam eden dostluğumu fırsat buldukça yüzyüze gelerek pekiştirmek benim için çok değerlidir.
Sevgili arkadaşıma href="http://bedaliza61.blogcu.com/"> bedalizanın blogunu yine blogcu dostum mamilanın blogundan tanıyıp hoşgeldin demiştim.Onun da bana uğramasıyla arkadaşlığımız başladı.
Yaşlarımızın denkliği,güzelsanatlarla ilgimiz,ortak konularımız bizi hayli yakınlaştırdı.İstanbul seyahatimde birbirimizle bu kez yüz yüze tanışmak için buluşmaya karar verdik ve buluştuk.


Telefonlaştığımızda lizacığım bana cumartesi gün şu saatte Kapitolde buluşalım dediğinde Kapitolü Kadıköy anladığımdan :)hafif bir panik yaşadık.Yarımsaat rötarla Kapitole ulaştığımda epeyce gülüştük...
Samimiyetini,güzelliğini yazılarından ve üslubundan rahatça algıladığım sevgili bedaliza gerçekten de tam tahmin ettiğim gibiydi.
Birlikte geçirdiğimiz gün çok güzel vakit geçirdik.Öyle samimi ve tatlı sohbet ettik ki bizi görenler yeni tanıştığımızı asla tahmin edemezdi.Zaten bizde birbirimizi çok eskiden tanıyor gibiydik.
Bir sürü şey konuştuk,anlattık.Son anda işi çıktığı için bizle beraber olamayan mamilanın kulaklarını çınlattık





Çoğunlukla güldük bazen de anlattıklarımız gözlerimizin dolmasına sebep oldu
Söylemeden geçemiyeceğim sevgili arkadaşımın pırıl pırıl çok güzel gözleri var.Zaten yıllar sonra karşılştığı ilkokul öğretmeni onu gözlerinden tanımış,sohbetin bu kısmında yaşardı gözlerimiz.Dedim ya duygu yüklü bir buluşmaydı.Çok güzel bir gündü.
Seni tanıdığıma çok seviniyorum bedalizacığım ve seni çok sevdim.Yeniden görüşenedek güzel gözlerin hep mutlulukla parlasın.









3 yorum:

Haydins dedi ki...

Gercekten bu bloglarlar sayesinde gusel dostluklar kurulabiliyor demek ki..Siz bunu cok iyi gosteriyorsunuz..
Sevgiler..

Cocukla Cocuk dedi ki...

ay ne güzel. Biz ne zaman tanışacağız Nalan abla?

bedaliza dedi ki...

CANIM HAYIRLI CUMALAR DİLİYORUM.NALAN O KADAR GÜZEL ŞEYLER YAZDINKİ HEM ŞIMARDIM HEM MAHCUP OLDUM TATLIM ÇOK MUTLU OLDUM SENLE TANIŞTIĞIMA GÜZEL ZARİF SICACIK SAMİMİ BİR İNSANSIN. ÇOK DA GÜLERYÜZLÜ ARKADAŞLAR.ONU ÇOK SEVDİM.SEVİLMEYİ HAKEDEN BİR İNSAN NALAN.KOCAMAN ÖPTÜM SENİ