25 Mayıs 2008 Pazar

kitaplığınızda böyle bir lamba ister misinz?

Kitapların hayatımdaki yeri çok büyüktür.Bizim evin heryerinde kitap ,dergi görmek çok normaldir,evin içinde serbest dolaşımdadırlar.Tıpkı AB sınırları içinde Türkler dışındaki dünyalıların serbest dolaştığı gibi :)) .Buzdolabının üstünden tutun da banyoda,kilerde ,hatta merdivenlerde bile .
Başka amaçlarla kullanıldıklarını da çok gördüm;
içi oyularak tabanca,esrar ,eroin vb.gibi şeyleri saklamak için,
üstüste koyup merdiven yapmak için,
çanta yapmak için .


Sonra bu resmi görünce hayal gücüne sınır yok dedim .Her nesne gerçek işlevi dışında da kullanılabiliyor.

ama ben yine de onları elimde.evimde,çantamda ve başucumda okumak için kullanmayı tercih ediyorum

3 yorum:

berkbuket dedi ki...

Nalan hanım, 10 marifette gezerken keşfettim bloğunuzu. Bugün bende bir blog açtım. Benzerlikler beni çok şaşırttı, hatta yaşlarımız bile. Ziyaret ederseniz sevinirim. http://www.debouquet.blogspot.com/

ayselce dedi ki...

Gerçekten değişik bir icat ama, dediğiniz gibi kitapları okumak için tercih edelim.Ben de kitap okumaya bayılırım.Sevgilerimle nalan abla:))

Cocukla Cocuk dedi ki...

Kitaplar konusunda da görüşümüz ortak demekki Nalan Ablacım...lamba gerçekten ilginç..insanların aklına neler geliyor vallahi:))