29 Temmuz 2009 Çarşamba

BEN DE KESTIM

Hani benim Gulenim var ya OKUYAMAZSIN blogunun sahibi uzun uzun yaptiklarini yazan,pilates yaparak iki beden zayiflayan ama durmayip devam ederek beni catlatan Gulen....
Bir de kislik tisortleri kesip kesip yazlik ciciler yapmaya baslamaz mi.Hasetten catir catir catladim ama elden ne gelir.Elin Los ANgelesine gelirken zaten 2-3 parca kiyafet koymusum.Yeni dunyada yeni ciciler alayim diye,almisim da onlari kesecek halim yok.Ama hasetlik yakami birakmiyor vaaaay Gulen keser de sen nasil kesmezsin deyu icimi seytan durtukluyor.Kizin evinde dolabin dibinde bu ayakkabilari bulunca ooooh dedim.Biliyorum bizim kizin degil;oncekilerden birinden kalmis olmali.Goze carpmamis kosede unutulmus.

Zaten goruldugu uzere pek matah birsey de degil...

102441276514" />
Elime oglanin pastel boyasini alip bir guzel isaretledim.Kaati yaparim diye getirdigim malzemelerden cektim kretuarimi basladim kesmeye.

Arkadaki topuk parcasini kestim ama dikisli bolumu egzantriklik olsun diye biraktim


Iste netice bu...begensek de yaptim;begenmesek te
ooooh kestim yaaaaa.
Simdi Gulen bu yaziyi ne zaman okuyacak diye beklerim artik. Kendisi Haymanada kaplica keyfi yapmakta.Ben den ozenip pilatesi havuzda yapmaya gitti laf aramizda kiskandi herhal:)


3 yorum:

DİLEK dedi ki...

alemsin nalan abla yaaa. ama varya harika bir fikir buu. benimde kapıda bekleyen böyle ayakkabılarım var.... gülen de görmedim kesme işinide sende gördüm tuttum valla ii oldu... hani nerde blogger da yoktu demi tutuacak yer:)))

Bitki Cadısı dedi ki...

Dilek çok güldüm okuyunca seni,valla tutulacak yer olsa bende tutacaktım bunu .Nalan abla,harika olmuş vallahi beğendim bende.

SEMYIL dedi ki...

alemsin vallahi okurken çok güldüm.
bin yıl düşünsem aklıma gelmez
ben de dilek gibi tutmak istedim
:))) :)))
sen çoookkk yaşa canım arkadaşım:)