9 Aralık 2009 Çarşamba

Ben de AÇILIM İstiyorum.

Duyduğumdan beri unutmak ,hatırlamamak için kendimi meşgul edecek yer arayıp tvde haberlerden,gazete standlarının önünden geçmekten kaçıyordum.
Maalesef elim gitti tıkladım
videoyu gördüm ,lütfen okuyun ve izleyin
içimdeki üzüntü öfkeye döndü.
Ötekilerin değil öykülerini; isimlerini resimlerini görmeye dayanmıyor yüreğim.
Bağrım yanıyor.
Anneleri ,eşleri,yavruları kadar yanamasada yanabileceği kadar yanıyor ...
BEN DE TÜRK AÇILIMI istiyorum
ŞEHİT AÇILIMI istiyorum.
Hadi bakalım devletim,elini cebine at,
bu fidanları geri getiremezsin ama yakınları bari karnı tok sırtı pek,sıcak odalarda ağlasın.
Bu ailelere merhem olmayı sen adam gibi üstlen de bu iş te sivil kurumlara ,lambalara fenerlere,sana bana kalmasın.
Biz onların yanında ,arkasında durarak onlara her türlü desteği vermesini biliriz ama... ...
sen ayağına savcı götürdüklerin ,haybeden aş ,iş,af vadettiklerini güldürdüğün kadar onları da güldür.
Büyük acılar susturuyor insanı,içimdeki ırmaktanancak bu tası doldurabildim.
susuyorum

1 yorum:

editör dedi ki...

bu ülkede zaten bir TÜRK açılımı yapılsa herşey bitecek de nerde o açılımı yapacak akil adamlar.