26 Ocak 2013 Cumartesi

...Avucunuzdaki KeLeBeK...

Bir dosttan ileti aldım.Çok beğendim dostlarıma iletmek istedim.


...Avucunuzdaki KeLeBeK...


"Bir genç kız, bilge adamı şaşırtmak istiyor.
İki elinin arasına bir kelebek koyacak ve bilge adama,
'avucumun içinde bir kelebek var,canlı mı ölümü?'
diye soracak.
Ölü derse kelebeği salıverecek,
canlı derse avucunu bastırıp kelebeği öldürecek,
bilge adam her ne derse tersini ispat etmiş olacak.
Kız kapalı tuttuğu ellerini bilgeye doğru uzatıyor:
'Avucumun içinde bir kelebek var: Canlı mı, ölümü?'
Bilge adam cevap vermeden önce uzun uzun kızın gözlerinin içine
bakıyor ve cevap veriyor:
'Canlı da olması, ölü de olması senin elinde kızım,
senin ellerinde'

1 yorum:

AslıASLI dedi ki...

Okumuştum ve beni çok etkilemişti Hocam. Hatta okuduğum dönem herkese anlatmıştım.