5 Şubat 2013 Salı

Bu da bebeğin dayısının kapı süsü

Önceki yazımda doğumu beklenen bebeğe ve teyzesine isimli kapı süsü hazırlamış devamını da bu yazıma saklamıştım  ya;

işte  bu da 10 yaşındaki  delikanlı dayının isimli süsü.


Yüzmeyi,okumayı seven Galatasaraylı delikanlının özelliklerini öğrenince internette  turladım ,epey düşündüm araştırdım. sonuçta ortaya bu çıktı.




Kitabı  Halide Edip'in çok eski bir "Sinekli Bakkal "baskısının arasına karışmış başka bir kitabın sayfalarından hazırlayıp kapağını da TRT Çocuk dergisinin kitap tanıtım resmini kullanarak yaptım.Gözlüğü de okurken kullansın değil mi?
Bisikleti  Mahmuttan rica ettim. Sonuçta onun eli sürülmeliydi.
 El işleri benden tel işleri ondan zaten.
Süsleri hazırlarken oluşan anı/öyküyü yayımlama iznini de alarak yazdım.

2 yorum:

Dolunay -Alanayarts dedi ki...

sevgili Halil güle güle kullansın.böylesine özel kapı süsüne sahip olduğu için çok şanslı.her bir ayrıntı ince düşünmüş tasarlanmış ve şık olmuş.ellerine sağlık nalan hanımcım tabiki Mahmutt beyinde:)

nalan dedi ki...

Teşekkür ederim Alanaycığım,ileteceğim Mahoya da...