3 Şubat 2013 Pazar

Sevgili için krepler



Sevgililier günü için veya sevgili eşiniz,çocuklarınız için kalpli krepler yapmak ister misiniz.
İşte malzemeler
1 su bardağı un,1 su bardağı süt,bir yumurta,yarım kaşık şeker,tuz biraz da yağ ile yapacağınız krep hamurunu krema enjektörüyle kızgın tavaya sıkarak kreplerinizi yapabilirsiniz. kalp deseni yanında isim de yazılabilir hatta elinizden geliyorsa karikatürünüzü,profilinizi bile çizebilirsiniz. ne de olsa resim :)pardon tava sizin hamur sizin.
  

kaynak http://bitedelite.com/

9 yorum:

Dolunay -Alanayarts dedi ki...

:) ne hoş fikir.uygulama alanım değişir ama kesinlikle denerim.teşekkürler.

Nalan Ünal dedi ki...

Tuttum bu fikri:)

nalan dedi ki...

Alanay,Nalan;
yerken beni de çağırın e mi :))

Cebimdeki renkler dedi ki...

Ben de çok tuttum gerçekten yapılır. Teşekkürler.:)

nalan dedi ki...

Cebimdeki renkler;
bak sen de çağır tamam mı?Küserim yoksa:)))

LEZZETLİ SOMUNLAR dedi ki...

Nalan Hanımcım; bakın ben de sizin kreplerinize bayıldım, ölsem aklıma gelmezdi:)) Bloğuma nazik ziyaretinize bir de buradan teşekkür edeyim dedim, sağolun:)

nalan dedi ki...

Serap hanım hoşgeldiniz.Beğendiğinize sevindim. Bir mutfak ustasının ilgisini çekmek beni çok mutlu etti. Yine görüşelim.

nurtenbegendi.blogspot.com dedi ki...

Vaay. Kalpten krep. İyiymiş de, benim eşim öyle sevgililer günü falan bilmez. Adam verginin son gününü, stopajı, elektriğin suyun ödemesini, dijitürk'ün ne zaman yenileneceğini, 1 ay sonraki kooperatif veya eczacı odasının genel kurul toplantısını, önümüzdeki seçimlerin muhtemel tarihini, uzak yakın dünya ülkelerinin haberlerini takip eder ama sevgililer gününü bilmez. Bilir de bilmez yani. Şimdi ben bu krebi dantel gibi işleyip tabağına koysam, "peyniri deliğinden düşüyor" diye beğenmeme ihtimali yüksek:))
Yok yok o kadar da değil, pazar neşesi olsun dedim:) Güzel paylaşımmış, teşekkürler.

nalan dedi ki...

Nurteeeen,gerçekten pazar neşesi oldu yorumun.Kocama da okuyup beraber güldük. Sevgiler:)))