18 Nisan 2013 Perşembe

Dantel Eldivenlerim (yeşil)


Övünmek gibi oolmasın;yooo olsun övünüyorum vallaaa çok güzellerdi Ellerime sağlık hatta ellerinde taşıyanların da ellerine sağlık ki  kullananlar memnun ve şahit değil  mi kızlaaar?
Ama eldivenlerimin gerçek halini  AYÇA'mın objektifinden ve güzel elli arkadaşının elinden görmek beni çok mutlu etti.
 Mutluluğumu sizinle paylaşmamak mümkün mü?


Eldivenlerim bu hafta Cuma gününden itibaren 10 gün bir dostun himayesinde satışa sunulacak.
Sürpriz olsun kendisi duyursun diye devamını yazmıyorum:))

4 yorum:

Bitki Cadısı dedi ki...

Nalan abla eldivenlerin şahaneymiş.:)
vakitsizlikten yazamadım daha evvel sana uzunca yazıcam görüşmek üzere selamlar

Gülden YAPAR dedi ki...

Bol satışlar Nalanım,bu eldivenler harika oldu ellerine sağlık.

nalan dedi ki...

Serap ,Gülden ,teşekkür ederim beğenip yorumladığınıza sevindim.

Unknown dedi ki...

Eldivenler çok güzel olmuş resimlere ayrıca bayıldım ne güzel renkler :) sevgiler bana da beklerim