17 Nisan 2013 Çarşamba

Kolay tatlı tariflerinden


Pasta ve tatlı yapımındaki hevesim her şeyde olduğu gibi çabuk ve pratiklik ile  eş değerde.
Bu gün de dışarıdan dönerken misafir geleceğini öğrenince dağarcığımda bulunan  tarifi hatırlayıp milföy ve çilek aldım.Krem şanti evde var zaten  . Arşivimden linki bulup  tarifi tekrar kontrol ettim mutfağa girdim. 
Milföyler yumuşarken  kremayı çırpıp dolaba attım.Milföyleri kesip ,delip fırına atınca da size anlatayım dedim. Birazdan yazım bitince soğuyan yuvarlaklarımı kremalayıp forma sokarım. Arkadaşlarım da neredeyse gelir. Siz de buyrun.
                                                                KOLAY PASTA
Görsel netten alıntı
 

Kolay pasta için malzemeler 
       12 adet milföy hamuru
       1 paket   krema 
       250 ml soğuk süt
       Pudra şekeri
       1 su bardağı orman meyvesi
Milföy pasta: 
Kolayca uygulanabilen pasta tarifleri arasında üst sıralarda. Milföy hamurlarını oda sıcaklığında yumuşayıncaya kadar bekletin. Yuvarlak bir kalıpla keserek üzerini çatalla bir çok yerinden delin ve yağlı kağıt serili tepsiye dizin. 190 dereceye ayarlanmış   
fırına atıp  kızarıncaya kadar pişirin. Soğumaya bırakın.
Dolgu kreması ve soğuk sütü mikserle katılaşıncaya kadar çırpın. Milföy hamurunu aralarına krema sürerek üçerli olarak üst üste dizin. Üzerine pudra şeker serpiştirip orman meyveleri ile süsleyerek servis yapıncaya kadar buzdolabında bekletin.

Hiç yorum yok: