4 Mayıs 2013 Cumartesi

İnternet alışverişlerinde hediye kuponları


İnternetten alışverişin kolay ve ucuz olmasının cazibesine kapılmamak mümkün mü?
Ben de zaman zaman alışveriş yapıyorum .Genellikle de torunlara oyuncak ve giysi ile elektronik eşyalar bu alımlarıma konu oluyor.
Bu arada geçen gün  Amerikada geçirdiğim aylar esnasında orda pek faydalanamasam da merak ettiğim alışveriş  kuponları aklıma geldi.Nette bir dolaşıp bilgi edineyim diye düşünürken   kuponsihirbazi.com sitesine    rastladım.
Bu konuyu farkedip de sizle paylaşmasam olmazdı diyerek  konuyu merakınıza sunuyorum.

Cazip geldi.faydalanmaya karar verdim 







Defacto Alışverişi Yapanlara İpucu!
Bilmem defacto mağazasını biliyor musunuz? Yani dükkan olarak tabii ki biliyorsunuzdur ama defacto online alışveriş mağazasından bahsediyorum. :)
Son derece hesaplı ürünleri ve özellikle yaz modasını kovalayanlar için tam fırsat zamanı. Ama benim asıl haberim bu değil, asıl haberim  defacto için bulduğum indirim kuponu. kuponsihirbazi.com sitesinde  şuanda geçerli bir sürpriz   var. Alışveriş yapmadan önce kullanmayı unutmayın!
Bu paylaşımı da yaptığıma göre siz okuyucularıma karşı sosyal sorumluluklarımdan birini de yerine getirmiş sayılıyorum şimdi :) Siteyi ben çok tuttum, eminim siz de tutacaksınız :))




Hiç yorum yok: