22 Haziran 2013 Cumartesi

Depresyona direniş,bebek eşyalarına devam

Gündem sıcak,bunaltıcı.Oturduğum yerden tv izlemek,birbirini yalanlayan kanallar,insanlar...
Olmuyor ,depresyonun kıyılarında dolaşıyorum .Düştüm düşeceğim.
En iyisi oyalanmak. Apartmanda komşularım hamile, birinin kızı olacak.Burçağımızın kızı olacak.Bu yıl kız yılı galiba.  Kızımın arkadaşlarından üçünün de kızı olacak .Ben de bari emzirme önlüklerini hazırlayayım dedim.
Klasik ,cebine giren modelimden başladım.

Pembesi biraz farklı çıksa da güzel bir kumaş.Hafif esnek ve floş karışımlı gömleklik ince ve hafif.


Cebin sağ ucunu kadife lastik ile önlüğe rapdettim. Sol uçda da baskı çıtçıt.



Önlüğün işi bittiğinde çıtçıt açılarak katlanan önlük cebe giriyor,


 minik bir çanta haline geliyor. Üstündeki bebek de sevimli bir figür oldu.
Daha sonra aklıma balboababy.com 'un  önlüklerine tekrar bakmak geldi.
Elgiz'e yaptığımız emzirme önlüğünü oradan esinlenerek biraz da kendimce ayrıntılar ekleyerek  omuz ve etek pensleri ile daha sarıcı olmasını sağlayarak yapmıştım. Bir kaçını da öyle çalışayım dedim.



Bu balboababy com dan
https://www.balboababy.com/cat-2/Nursing-Cover.asp
Siteye girip yeni model var mı diye baktım. Desenler biraz değişse de fiyatlar yine aynı.Kumaşlar benim kullandığım gibi ince gömleklik değil de daha kalın adeta döşemelik veya elbiselik  pamuklu. Acaba hedef kitle biraz soğuk coğrafya anneleri mi acaba diye düşündüm.
Neyse bu da benim son uyarlamam.


Mankenim Elgiz'in annesi kendini öyle kaptırdı ki kucağındaki ouncak bebeği sevmeye ,konuşmaya başlayınca Elgiz galeyana geldi.
Biçtiği altı önlüğün bir kısmı bundan birazı da cep çantalı tipten olacak. Korkarım aplikeler aynı bebek olacak.Zira işlerken pek bi sevdim.
Bu arada henüz cinsiyeti belli olmayan bir anne adayımız daha var onun için de bir-iki tane de mavili yapacağım. 
Siz de bebek bekliyorsanız haberimiz olsun:))
Dikiş dikmek terapim olsa da  gönlüm ve aklım ülkemi bekleyen günlerin endişesini taşıyor. Dualarım huzur ve hoşgörü dolu günler için. Biliyorum sizin de öyle

Hiç yorum yok: