23 Haziran 2013 Pazar

Dizlerim için kök hücre tedavisine gidiyorum

                 
Önce;bu gece idrak edeceğimiz BERAT KANDİLİNİZİ  kutluyor,yüce Allahtan hepimiz için günahlarımızdan beraat ettirmesini ve cennete giriş biletimiz berat belgemizi sağ elimizden alacak kullarından olmayı nasip etmesini diliyorum.
Sonra da halimi arzediyorum;
  birbuçuk ay önce Antalya  Eğitim Araştırma Hastanesinde  Fizik Tedavi Bölümünde Dr: Kadir Göde 'ye muayene oldum ve yapılan incelemem sonucunda PRP uygulaması (http://www.sagliksiteniz.com/prp-yontemi-ile-kireclenme-tedavisi.html)  yapıldı. Kendi kanım alınıp işlemden geçirilerek dizlerimden zerkedildi.
İkinci uygulama  bu hafta yapılacak.Üç buçuk ay sonra da tekrar film ve tetkik yapılarak dizlerimdeki kök hücrelerin yeniden canlanıp canlanmadığı,kıkırdağımın ne durumda olduğu görülecek.
Bu tedavi "hastanın kendi kanı kullanılarak yapılan  ile diz bölgesinde husule gelen kireçlenmenin  yok olacağı  "    anlamına geliyor. yapılan ilk işlemden sonraki günlerde gözlenebilecek derecede faydalandım.
 Şimdi ikinci uygulama için koşa koşa Antalyaya gidiyorum. Koşarak dedimse  de tabii ki latife ama bu tedaviyi duyup gelenleri görünce ve de faydalanınca herkesin duymasını da vazife bildim.
Tenisci dirseği,omuz ağrıları ve boyun için de uygulandığını öğrendiğim tedavi Antalya  Eğitim Araştırma Hastanesinde  Fizik Tedavi Bölümünde yoğun biçimde sürüyor. Uygulamayı yapan Dr.Nur Hanımın güler yüzü,sayesinde de basit bir enjeksiyon halinde uygulanıyor. Zaten dizlerdeki sürekli ağrılarımızın yanında bu enjeksiyonun sözü bile edilmez.
Size sağlık ağrısız acısız günler dileyerek ben yola revan oluyorum.

29 06 2013 itibarıyla PRP  uygulandı. Sorunsuz ve rahat geçti.Ama öncesinde ilk seferdeki gibi benim200 istenip  180 tl verip aldığım PRP setinin çeşitli fiyatlarla satıldığını öğrendim.Bizden başka kimsede yok bizimki en hakiki diğerleri merdivenaltı,güvenilmez,yasaklı  türünden masallarla uyutulduğum için ikincide daha iyi araştırıp 150 tl vererek CE belgeli bir seti 150 tl vererek aldım.Bu konuyu blogumdan okuyacaklar için de aldığım adresin kartını yayımlıyorum.

11 yorum:

bırtutamkekik dedi ki...

Mü'min,kulluk elbisesi günahlar ile yıprandığı vakit,onu tövbe ipliği ile dikebilendir...

inşallahh, günahlarımızın affına vesile olsun beraat gecemiz...

çok geçmişler olsun bu arada.
ben antalya da ikamet ediyorum,bir yardıma ihtiyacınız olursa,bloğumdan yazın bana.
acil şifalar bu gece hürmetine.

duaların da hatırlanmak dileğim ile..
hayırlı kandiller...

nalan dedi ki...

Sevgili Ayşegül,çok teşekkür ederim hem duaların hem de teklifin için.
Bloguna yazacağım.

Nilgün Torunoğlu dedi ki...

Geçmiş olsun arkadaşım. Acil şifa dileklerimle.
Sağlık haberlerinizi bekleyeceğiz,sevgiler!

Nilgün Komar dedi ki...

şifa dilerim abla..

Ziya dedi ki...

Çok geçmiş olsun dileklerimi sunuyorum.Ayni problem bende de var ben demi gelsem acaba?

nalan dedi ki...

colette çok teşekkür ederim:)

nalan dedi ki...

T.C. Nilgün Komar :
sağol canım.

nalan dedi ki...

Ziya ;bizim Ziya'ysan hemen biletini al derim:)
Ben çok memnun kaldım ve umutluyum .

Unknown dedi ki...

bu tür yararlı bilgiler verdiniz için teşekkürler.benim ve annemınde dizleri çok ağrıyordu. her yöntemı denedik sonuç alamadık.bu yöntemi televizyonda seyrettim.biraz soruşturunca araştırıken fizik tedavi uzmanı Kadir Göde burda memleketimiz Trabzon of hastanesinde çalıştını duydum. yanına gıttık ve bana uygun oldunu söyledi. anneme olmadı ama benım ağrılarım azldı. hatta geçen hafta ikinciyi yaptırdım. saolun . iyi akşamlar sizlere.

Unknown dedi ki...

Ayrıca şunu da belitmek istedim. doktrorumuz Kadir Göde bu seti ismi PRP diye yazılıyo galiba istediniz yerden alabılırsınız dedi. eczanede sorudm. 150 tl gayet uygun bence. sizin de söyledınızı gibi.....

nalan dedi ki...

Nagihan hanım,merhaba Tedaviyi deneyip memnun kalmanıza çok sevindim.
Demek ki artık Trabzon Of ta da uygulanabiliyor olması çok güzel. bir dahaki görüşmenizde Kadir Beye sevgi ve selamlarımı iletir misiniz. Ben kendisine blogda yazdığımı söylediğimde gülmüş ve tayin beklediğini söylemişti.
Yine de bu yazı sonucunda ona ulaşmış olmanız güzel bir tesadüf olmuş.Herhalde o da bu konuşmayı hatırlamıştır.
Acil şifalar diliyorum.Sevgiler.