26 Haziran 2013 Çarşamba

Pusete modifikasyon

Elgiz büyürken kullandığımız baston puset için birtakım ilaveler yapmak gerekiyordu.
Bizim kız pusette giderken uyuyor,başı da mutlaka önüne doğru sarkıyordu. Ne kadar düzeltsek on saniye sonra yine pozisyon değişiyor baş sarkıyor,yanımızdan geçen bütün anaç vatandaşlarımız bakışlarıyla,hatta sözle bizi ikaz ediyor hatta çocuğa eziyet ettiğimizi söylüyorlar karşılıklı rahatsızlık yaşıyorduk.Pusetin başını  dayayacak yerini ve yanlarını bir yastıkcık  gibi elyaflayarak besledim.
Bizim kız memnun oldu mu?
Yok,yine baş önde uyumalarda.Ne yapalım biz gerekeni yaptık.Görenler de dilini tutsun:))
Eh elimize kumaşı,makası almışken  bırakmayız tabii.Arkasına bir çanta dikelim de bezlerini,biberonunu koyalım annesi de omzunda taşıyacağı malzemeyi pusette taşısın dedim ve bir torba diktim.
Kumaş kutusundaki tül parçasından şeffaf cebini ekledim. Ortasından bölerek ikiz cep oluşturdum.
Birine biberonunu,diğerine su bardağını mendilini koyduk.Torbasına da kızımın arkadaşı kırmızı başlıklı kız battaniyesini de yerleştirdik ki işlem tamam. Sıra geldi geceyarısı fotoğraflamaya. Sabaha beklesem daha güzel görünürdü ama nerde bende o sabır.
Valla ben beğendim ,güzel güzel de kullandık. Artık abla oldu pek kullanmıyor ama güzel olmuş değil mi?

7 yorum:

AYÇA dedi ki...

şahane olmuş, ellerinize sağlık. Demek o iğneleyici uyarılara maruz kalan sadece ben değilmişim: ayyyy yazık uyumuş, bayan çocuk uyumuş başı düşmüş, ayyy boynu tutulacak!!! biz vicdansız anayız ya boynu tutulsun diye özel olarak orada uyutuyoruz sanki. Artık hiç umurumda olmuyor, şimdiye kadar hiç boynu tutulan bebek görmedim. Laf sokanlarıda bir şeyler söylediğine pişman ediyorum sizde kulak asmayın, gerçekten hiç boynu tutulan bebek bilmiyorum ben ;) sevgiler...

Fatma dedi ki...

Harika olmuş. Nerede gördüm hatırlamıyorum ama araba yolculuklarında çocukların başları öne düşmesin diye oto koltuğuna monte edilen bir kumaş bant yapıldığını hatırlıyorum, resmini bulursam linkini eklerim yorumlara.

Ada Deniz dedi ki...

Çok güzel olmuş, ellerinize sağlık:))

nalan dedi ki...

Sevgili Ayça,yorumunu okuyup güldüm.Gerçekten insanı deli ediyorlar.Bizimki artık puseti kullanmıyor abla olmuş:)))
Amaa dedesi gibi,yatak dışında uyuklarsa mutlaka kafa önde uyuyor:)

Bloguma uğradığına çok sevindim.Hoş geldin.

nalan dedi ki...

Fadişciğim,araba koltuğunda dediğin banttan var ama yine ne yapıp ediyor onu da atlatıp kafa önde uyuyor.Bizimki dedeye çekmiş :)))

nalan dedi ki...

adave deniz,beğendiğine sevindim.sağol.

Gülden YAPAR dedi ki...

Ohh canım benim, nasıl da güzel uyurmuş:)

Ellerine sağlık tam donanımlı bir iş çıkarmışsın, Elgiz abla artık annecilik oynayıp o pusette bebeklerini gezdirmeye başlar:)