13 Eylül 2013 Cuma

Tuvalimiz Ağaçlardaki Budak Delikleri















Çinli genç sanatçının tuvali ağaçlardaki budak delikleri
                                                             Onu iş başında görmekteyiz.



Kalıpları kırıp özgür düşünmek,özgür çalışmak,kısıtlanmamak konusunda gençlere çok özeniyorum. Onları takdir ederken bu günlere gelebilmek için bizlerin verdiği mücadeleleri de unutmuyorum. Biliyorum ki tuhaf,garip,uçuk lakapları takınmak pahasına sivrilik ve çıkışlarımızla bizlerden de bu günlere gelinmesinde büyük katkı var. Yine de ne olurdu bizler de bu günki şartlara sahip olsaydık:((


11 yorum:

NarÇelen dedi ki...

harika! nasıl bir yaratıcılıktır bu böyle..

Ada Deniz dedi ki...

Wooowwwww

Gulsen dedi ki...

İlk kez gördüm müthiş bir fikir. Teşekkürler

Esen Can dedi ki...

Çok yaratıcı, çok sıradışı ve çok da güzel :) Harika, paylaştığınız için teşekkürler :)

Dolunay -Alanayarts dedi ki...

ne kadar özgün fikir ve süper.çok beğendim yaa:)

nalan dedi ki...

Sevgili arkadaşlarım ben de çok beğendim.Beğenilerimizin buluşmasına da ayrıca sevindim.

Nihal Erpeden dedi ki...

Bak şimdi, bu zamanda bu yayın yapılır mı? Teröre teşvik bu resmen :)))))
Dolmabahçe'deki çınarların gövdeleri pek müsait, hani diyorum, bir gece yarısı boyaları kapıp çıksak :))))

nurtenbegendi.blogspot.com dedi ki...

Sanatçıların acaip bir dünyası var. Aynı yere bakıyoruz, onlar farklı bir şey görüyor. Aynı kalemi, kağıdı kullanıyoruz onlar başka bir şey yapıyor. Sadece hayran olabiliyorum. Paylaşım mükemmeldi. Ellerine sağlık ablacım.

nalan dedi ki...

Nihallll, güldürdün beni hem de kahkahayla ...
Tamam hazırla boyaları geliyorum.Ama ben karanlıkta çalışamam :( olsuuuun dekupaj yaparım.

nalan dedi ki...

Nurten ,Nihal'in yorumunu okudun mu? Hadi seni de bekliyoruz:)))

Banuca dedi ki...

Ben de gelsem miii Nihaaal, Nalaaaan :))))
Bakayım bizim bahçelerde müsait bir delik var mı :))
Şaka bi yana çok hoş bir fikir bu, boyama yapamam üşenirim ama dekopajla yaparım, odunluğa bir göz atayım ben en iyisi...
Kuzu çoraplar da çok şekermiş :))