8 Eylül 2013 Pazar

Yeni bir internet alışkanlığı edinmeye ne dersiniz? SIKI TUTUNUN TERS DÜZ OLACAKSINIZ

Yeni bir tarzla  internet alışkanlığımızı ters yüz edeceğini idda eden bir genç blogger ın sitesiyle tanıştım. 


İlkokuldan beri hayallerini çizip,yazan,yapan biri olarak dört yıldır da blog sahibi. Ben onu Mavianne.blogspot.com un yazısıyla tanıyıp bloglarına baktım. Genç ama bana da kafa dengi olabileceğini diğer blogu http://www.kafadergi.blogspot.com/ dan da hissedince  herzamanki gibi dostlarımda duysun istedim. Öneririm efendim:)))
                       http://tersduzhikaye.blogspot.com/

Yeni bir internet alışkanlığı edinmeye ne dersiniz? Şimdilik iki trailer'ını izlediğiniz "Ters Düz" bölüm fragmanlarıyla bir televizyon dizisi tadında ilerlerken dolmuşta giderken cep telefonunuzda, kafede yemeğinizin gelmesini beklerken tabletinizde veya evde dizüstü bilgisayarınızda rahatça okuyabileceğiniz uzunlukta, her hafta yeni bölümü yayımlanacak olan bir hikaye serisi. Bu format başka yerde yok! "Ters Düz" internet keyfinizi ikiye katlayacak.
Peki "Ters Düz" ne anlatıyor? Tanıtım fragmanları 1 ve 2 bu konuda biraz ipucu verse de, yeterli değil. "Ters Düz"ün öyküsünü, bir sezon boyunca hayatlarına dahil olacağınız kişileri, olayların geçeceği mekanları tanıtan yazılar çok yakında burada.
Sıkı tutunun. Eylül ayında ters düz olacaksınız!

8 yorum:

Begonvilli Ev dedi ki...

İlginç! Akşam dikkatlice inceleyeceğim. Teşekkürler.

nalan dedi ki...

Ziyaretiniz için teşekkür ederim Begonvilli evin güzel hanımı.

Dolunay -Alanayarts dedi ki...

merak ettim bi bakim nedir:)

MAVİANNE dedi ki...

Ne harika ve yaratıcı bir genç değil mi Mert,
Çok takdir ettim açıkçası
Sadece bilgisayar başında bilgisayar oyunu oynayan ve yaratıcı hiç birşey yapmayan gençlere örnek olmalı
Nalan ablacığım ne güzel senin de Mertin tanıtımını yapman
sevgiler

nalan dedi ki...

Mavişim ,dostumun dostu dostumdur meselesi.Doğal değil mi?Ben sevdiğim bloggerlerin okuduklarına mutlaka bakarım.Listeme öyle ulaştım zaten.
Sevgiler.

nalan dedi ki...

Alanayım seveceğini düşünüyorum.

Mert dedi ki...

Teşekkür ederim. :)

nalan dedi ki...

Ben seni tanımakla mutluyum Mert,sevgiler.