3 Ekim 2013 Perşembe

Ankara buz gibi :))Tüylü,kulaklı kuzu çorap örgüsü


Sıcacık Antalya'dan eve dönmek zor olsa da  tatil bir gün biştmek zorundaydı. Kız kardeşim,eşi,yeğenimle  beraber  geçirdiğimiz günler de çok özel ve güzeldi ama dönüş zamanı geldi. Gece yağsa da sabah pırıl pırıl bir güneş uğurladı bizi. Oldukça iyi bir yolculuk yaptık. parçalı bulutlu,arada serin  ama üşümeden eve dönmeyi başardık. Ankara serinlemiş. Şu an 8 derece .
Hem geldiğimi haber vereyim hem de ayağınız üşüyorsa yardımcı olayım dedim.
Şimdilik bu kadar.
Eve alışınca yine yazacağım:)))


İşte size esprili bir çorap.Ben kuzuma pardon Elgiz kızıma örerim.Siz kime örersiniz bilemem:))









Kaynak burda,http://www.liveinternet.ru/users/nadezhda_65/



5şişle örülmüş. Fakat zor gelirse 2 şişle de örülür. Bukleler ve kulaklar ilave edilerek tabi. Nasıl mı?
Ben burada ördüğümü anlatmıştım. Saç örgüsü yerine düz örülürken parmağa,oklavaya  sarılar bukleler de tarafınızdan eklenebilir.


2 yorum:

Unknown dedi ki...

Hoş geldin safalar getirdin.Ne güzel tüm senenin yorgunluğunu da bıraktın orada umarım:)

nalan dedi ki...

Serpil,teşekkür ederim.Hoş buldum da yeniden eve adapte olmakta zorlanıyorum.Valizleri açmak,kaldırmak,sahilden,bahçeden,pazardan ve yollardan topladıklarımı halletmek yeniden yoruyor. Tekrar dönsem mi diyorum:)))
Şaka bir yana iyice tatil yaptım bu yıl.